HMS rådgiver
FastHMS-rådgiver i Medco dinHMS (Hallingdal og Valdres), 2. gangsutlysning
Vi søker etter ny(e) HMS rådgiver i 100% fast stilling. Viktige egenskaper for stillingen er:
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Evne til å jobbe systematisk og sette seg raskt inn i nye oppgaver
- Du må trives med ansvar og være initiativrik
- Kunne arbeide selvstendig og være løsningsorientert
Kvalifikasjoner:
- Helsefaglig utdannelse (minimum 3 årig høyskoleutdannelse)
- Erfaring fra HMS-arbeid, forebyggende og helsefremmende arbeid og/eller psykososialt- og organisatorisk arbeidsmiljøarbeid
- God formidlingsevne, norsk skriftlig og muntlig
- Evne til å etablere gode relasjoner
- Høy arbeidskapasitet
- Gode datakunnskaper og evne til å ta i bruk ny teknologi
- Førerkort kl B.
- Personlig egnethet vektlegges
Arbeidsoppgaver:
- Kundeoppfølging (utarbeidelse av planer og rapporter)
- Rådgivning og veiledning i virksomheters HMS-arbeid
- Målrettede arbeidshelseundersøkelser etter risikovurdering
- Risikovurderinger og vernerunder
- Arbeidsplassvurderinger
- Sykefraværsoppfølging inkl. dialogmøter
- Oppfølging etter alvorlige hendelser
- Rus og avhengighet (AKAN)
- Kurs og undervisning
Vi tilbyr:
- En utfordrende og variert jobb i landets ledende bedriftshelsetjeneste
- Et tverrfaglig og nyskapende arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger
- Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver
- Fleksibilitet
Søknadsfrist: 12. mai, søknader behandles fortløpende.
Stillingen krever førerkort og du må disponere egen bil.
Kontoradresse vil være på Torpomoen eller Valdres Næringshage, men en må påregne arbeid med kunder innenfor hele vårt geografiske arbeidsområde (Hallingdal, Nore og Uvdal og Valdres).
For ytterliggere opplysninger kontakt avdelingsleder Håvard Gjeldokk tlf 977 04 977.
Skriftlig søknad med CV sendes til havard.gjeldokk@medco-dinhms.no.
Kopi av attester og vitnemål tas med til intervju. Vitnemål og attester returneres ikke.