Hjelp

Trenger du hjelp til å bruke jobbportalen?

Vårt mål er at terskelen for å bruke portalen skal være så lav som mulig. Vi håper det meste er selvforklarende. Hvis du trenger hjelp har vi laget noen enkle veiledninger for både arbeidsgiver og jobbsøker.

Lag en utlysning på 1-2-3

  • Registrer deg som arbeidsgiver

    a) Opprett en bruker i jobbportalen. Du logges rett inn når du bekrefter epost-adressen.
    b) Opprett din arbeidsgiver. Når den er godkjent vil din arbeidsgiver være synlig på nettsiden.
    c) Neste gang du vil logge inn, velg "glemt passord" bestem ditt eget permanente passord, og logg inn.
  • Opprett en stillingsutlysning

    a) Som innlogget arbeidsgiver, gå til "Min Side" og deretter "Administrer stillinger". Der lager du en ny stillingsutlysning eller endrer en eksisterende.
    b) En administrator vil manuelt godkjenne din nye (eller redigerte) utlysning før den blir synlig på nettsiden.
  • Bli med i nettverket

    Når både arbeidsgiveren og stillingen er godkjent blir de synlige for alle på websiden.

    Lykke til i jakten på gode kandidater som ønsker jobb i Hallingdal!

Opprett en jobbprofil idag

  • Registrer deg som jobbsøker

    a) Opprett en bruker av type Jobbsøker. Du logges rett inn når du bekrefter epost-adressen.
    b) Neste gang du vil logge inn og endre din profil, velger du "glemt passord" og bestemmer ditt eget permanente passord, før du logger inn.
  • Opprett en jobbprofil / CV

    a) Du velger selv hvor mange detaljer du vil oppgi.
    b) En administrator vil manuelt godkjenne din nye (eller redigerte) oppføring.
    c) Husk å vedlikeholde oppføringen dersom din status som kandidat endrer seg.
  • Bli med i nettverket

    Du er nå synlig og søkbar for alle innloggede arbeidsgivere.

    Lykke til i jakten på spennende jobbmuligheter i Hallingdal!

Noe du lurer på eller har du forslag til en forbedring? Ta kontakt med oss!