Trenger du hjelp til å bruke jobbportalen?

Vi ønsker at terskelen for å bruke portalen skal være så lav som mulig. Vi håper det meste er selvforklarende. Hvis du trenger hjelp har vi laget noen enkle veiledninger for både arbeidsgiver og jobbsøker.

Lag en utlysning på 1-2-3

Registrer deg som arbeidsgiver

A) Opprett en bruker av type arbeidsgiver.
B) Logg inn som arbeidsgiver
C) Når profilen er godkjent vil arbeidsgiver bli synlig på nettsiden.

Opprett en stillingsutlysning

Som innlogget arbeidsgiver, gå til "Min Side" og deretter "Administrer stillinger". Der lager du en ny stillingsutlysning eller endrer en eksisterende.

Bli med nettverket

Når både arbeidsgiveren og stillingen er godkjent blir de synlige for alle på websiden.

Lykke til i jakten på gode kandidater som ønsker jobb i Hallingdal!

Opprett en jobbprofil idag

Registrer deg som jobbsøker

A) Opprett en bruker av type kandidat.
B) Få tilsendt innloggingsdetaljer på e-post.
C) Logg inn i portalen.
D) Opprett en jobbsøker-profil i portalen.

Opprett en jobbprofil / CV

A) Du velger selv hvor mange detaljer du vil oppgi.
B) En administrator vil manuelt godkjenne din nye oppføring.
C) Husk å vedlikeholde oppføringen dersom din status som kandidat endrer seg.

Bli med nettverket

Du er nå synlig og søkbar for alle innloggede arbeidsgivere.

Lykke til i jakten på spennende jobbmuligheter i Hallingdal!

Lurer du på noe, eller har du forslag til forbedringer?

    Logg inn

    Registrer profil

    Glemt passord