Norsk Forsikring AS søker 2 medarbeidere til kundeservice
FastHar du lyst å jobbe med kundeservice og få en karriere innen forsikring og finansnæringen ?
Vi ansetter fra 1.mai 2025
Norsk Forsikring er i vekst søker snarest 2 nye medarbeidere i heltidsstilling til vårt kundesenter på Ål i Hallingdal. Vi er anerkjent dyktige på god kundebehandling og proaktiv kundeservice til våre bedrifts- og privatkunder. Vi søker deg som ønsker en å jobbe med kunder og du vil få opplæring i trygge rammer under ledelse av erfarne porteføljeforvaltere. Vi har fleksibel arbeidstid, god forsikrings- og pensjonsordning og andre sosiale goder. Det er etter opplæring mulighet for noe hjemmekontor. Ved siden av systematiske interne fagkurs og systematisk jobbtrening, vil du få minimum 15 timer årlig kurs i regi av Norske Forsikringsagenters forening (NFAF) i Oslo. Vi kan tilby deg en karrierestige med mulighet til å bygge kompetanse innen vårt konsern innen kundeservice, økonomi, forsikringsfaget og skadebehandling.
Er dette noe for deg ?
Søknad med CV sendes pr. epost til: post@norskforsikring.no
Har du spørsmål: Kontakt oss på Tlf. 454 92 900, spør etter Ingveig Ruud eller Jeanette Hellum
Arbeidssted: Sundreveien 95 B, 3570 Ål
Arbeidstid flexi: 07.00 – 17.00 med kjernetid 09.00 – 15.00.
Generell beskrivelse av arbeidsoppgavene:
Bemanning av telefonsløyfe, registrering av innkommende saker, driftsoppgaver og kundeservice oppgaver til våre bedrifts- og privatkunder, enkelt ajourhold både av løpende skadesaker og forsikringsavtaler.
Hovedoppgavene:
Mottak og oppfølging av innkommende henvendelser på mail, post og telefon
Daglig drift på eksisterende kunder (betalingsoppfølging, utstedelser, endringer og løpende ajourhold)
Registrering og oppfølging av innkommende helse- og skadesaker
Bistå i anbudsprosesser
Deltaker i interne prosjekter vedrørende utvikling av nye rutiner og prosesser
Personlige egenskaper:
· Gode kommunikasjonsevner
· Serviceinnstilt
· Fleksibel
· Trives med et høyt arbeidstempo
· Nøyaktighet, strukturert, pliktoppfyllende
· Gode dataferdigheter