Site logo

Geilo tilbyr en unik mulighet til å bo og jobbe i et av Norges vakreste naturområder. Med majestetiske fjell og frisk luft rett utenfor døren, gir Geilo en livsstil som appellerer til de som verdsetter natur og utendørsaktivitet.
Geilo har et sterkt og vennlig lokalsamfunn, der man kan oppleve en følelse av tilhørighet og fellesskap. Det er et godt sted å bygge relasjoner og nettverk, både personlig og profesjonelt. Her vil du få et sted å jobbe som gir en unik kombinasjon av utfordrende karriere, natur, trygt og godt samfunn og god livskvalitet. Her møter du engasjerte og profesjonelle mennesker som brenner for utvikling av destinasjonen. 

Vi søker en systematisk lagspiller med solid økonomisk kunnskap, forretningsforståelse og kommersielt tankesett.

Som Økonomisjef for Ski Geilo AS vil du ha det overordnede ansvar for økonomien i alle selskapene knyttet til SkiGeilo AS og SkiGeilo Utvikling AS.
Oppgavene spenner fra controlling og oversikt over drift av restauranter og alpin-anlegg, til kalkyler og finansielle vurderinger ved forretnings- og eiendomsutvikling. Du vil være del av ledergruppen og delta med analyser og innsikt som bidrar til sentrale avgjørelser i selskapene. Du vil jobbe tett med faglig dyktige kollegaer og bidra til utviklingen av selskap og destinasjon som samfunnsbygger og eiendomsutvikler på Geilo.

Ansvar og arbeidsoppgaver:

  • Overordnet økonomisk ansvar for alle selskaper og prosjekter.
  • Ansvar for generering av rapporter og analyser.
  • Utarbeidelse av kalkyler og analyser ved forretnings, alpin og – eiendomsutvikling.
  • Økonomisk oppfølging av driftsenheter og eiendomsprosjekter.
  • Løpende oversikt over likviditet.
  • Bindeledd mellom regnskapsbyrå, revisor og bank.
  • Utarbeidelse og oppfølging av budsjett i samarbeid med ledergruppe.
  • Generelle administrative oppgaver.
  • Rapportering til eier og styret.

Vi søker en økonomisjef med høyere økonomisk utdannelse, praktisk erfaring innen økonomi og god regnskapsforståelse. Du har erfaring med komplekse finansielle og forretningsmessige spørsmål og en solid økonomisk forståelse. Du må gjerne ha interesse for reiseliv og/eller eiendomsutvikling.
Du har generelt god kompetanse innen IT og liker å sette deg inn i nye verktøy. 

Vi tilbyr:
Hos oss får du bidra til langsiktig og bærekraftig utvikling av en av Norges mest attraktive destinasjoner.
Du vil få en variert arbeidshverdag med interessante oppgaver i samarbeid med mange ulike parter.  Du vil bli en del av et faglig sterkt team med solid forretningsmessig støtte og tett kontakt med ledergruppe og eiere. Vi er en sosial og samarbeidsorientert gjeng som setter pris på initiativ og engasjement. Vi jobber sammen for å skape en solid og fremtidsrettet arbeidsplass.
Du vil få konkurransedyktig lønn og betingelser.

Høres dette ut som en spennende mulighet?
Send oss din cv og søknad, eller ta kontakt med vår samarbeidspartner, Skagerak Consulting AS, ved Linda Brusletto, 41676428, for mer informasjon eller spørsmål.

For å unngå bedrageriforsøk vil vi presisere at vi aldri ber om BankID-informasjon i søknadsprosessen.

Skagerak Consulting AS er et unikt, tverrfaglig rådgivningsmiljø. Vi jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner for å skape varige forbedringer og verdier i offentlige og private virksomheter. Vårt arbeid er basert på en kombinasjon av dokumentert metodikk, praktisk erfaring og en god porsjon sunn fornuft. Les mer om Skagerak Consulting AS her: www.skc.no

Nøkkeldata

 

Om stillingen

 

Om arbeidsgiver
Søk på stilling

Søk på stilling

To apply for this job please visit apply.recman.no.

Søk på stilling

Søk på stilling

To apply for this job please visit apply.recman.no.

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Logg inn

Registrer bruker

Forgotten Password