Arbeidsoppgaver:

Som dagansvarlig sykepleier i avdeling demensomsorg har du en viktig funksjon mht. den daglig driften. Å foreta nødvendige faglige og personalmessige prioriteringer på vakt er en viktig del av arbeidet. Du er et bindeledd mellom assisterende leder og øvrige ansatte i avdelingen. Du vil også være en viktig ressurs inn i avdelingens tverrfaglige team. I tillegg vil du ha ansvar for legevisitt og systemansvar for legemiddelhåndtering. 
Vi søker deg som er pådriver til:

  • Å ivareta beboernes behov for sykepleiefaglige tjenester, pleie og omsorg
  • Å engasjere og drive faget fremover i tråd med gjeldende og fremtidige anbefalinger og lovkrav
  • Å engasjere kollegaer til å yte sitt beste for pasienter, pårørende og arbeidsmiljøet.

Direkte pasientrettet oppdrag på helg og ved behov på ukedager. Arbeidstid og arbeidssted er p.t. dagtid hverdager i avdeling demensomsorg og 6. hver helg dag/kveld i felles sykepleiepool.

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Gode norsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Gode IKT kunnskaper, gjerne erfaring fra Dips/CosDoc
  • Gjerne erfaring fra lignende stilling.

Egenskaper:

  • Interesse for faget
  • Tydelig, trygg og lojal
  • Stor arbeidskapasitet, er strukturert og fleksibel
  • Har gode samarbeidsevner, og evner å arbeide selvstendig, ta beslutninger og stå for disse
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø og flotte kollegaer å samarbeide med
  • En veldrevet tjeneste med mulighet til å være med å forme en tjeneste i utvikling
  • Utviklingsmuligheter (utdanning, kurs etc.)
  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring

Avlønning og betingelser:
Ansettelse iht. gjeldende lov- og avtaleverk. Lønn etter ansiennitet og kvalifikasjon. Dagansvarlig sykepleier plikter å rette seg etter de endringer som måtte bli fastsatt.

Søknadsfrist: 03.10.22

Tiltredelse: 01.11.22 (ev. etter avtale)

Kontakt:
Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til Tjenesteleder Lotte Cecilie Bråten, lotte.cecilie.braaten@nesbyen.kommune.no eller ring Nesbyen servicetorg på telefon 32 06 83 00 for å bli satt over.

Ansettelse:
Ansettelse skjer i.h.t.  gjeldende lov- og avtaleverk. Lønn etter ansiennitet og kvalifikasjoner. Gyldig politiattest ikke eldre enn 3 mnd., må fremlegges før oppstart.

Søknad:
Nesbyen kommune benytter elektronisk behandling av søknader. Fra www.nesbyen.kommune.no og menyvalg SnarveierLedige stillinger. Ved å klikke Søk her, tas du videre til elektronisk søknadsskjema der du registrerer CV og søknadsbrev. Legg ved relevant dokumentasjon, som f.eks. vitnemål og attester. Søknader sendt utenom søknadsportalen (på e-post eller per post) vil ikke bli vurdert.

VIKTIG INFORMASJON: Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste. Dersom du krysser av for reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må reservasjonsønsket begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har reservert seg mot oppføring på søkerlisten. Dersom reservasjonsønsket ikke tas til følge, blir søkeren varslet om dette, jf. Offentleglova § 25. For mer informasjon om hvilke begrunnelser som kan tas til følge, se Regjeringens veileder fra s. 150

Link til søknadsskjema: Send søknad

Søknad

 

Om stillingen

 

Om arbeidsgiver
Søk på stilling

Søk på denne stillingen

For å søke på stillingen klikk på lenken nes-bu.easycruit.com.

Logg inn

Registrer profil

Glemt passord