Er du vår nye energiske kundeservice- og økonomimedarbeidar?
FastKulturhuset i Ål Kommune søkjer no etter ein ny kundeservice- og økonomimedarbeidar til teamet vårt! Me ynskjer å finne ein person som brenn for å skape gode kulturopplevingar for gjestane våre, og som samtidig har ein god forståing for tall og økonomi. Denne stillinga innhald fleire spennande arbeidsoppgåver og her er det moglegheit for å vere med å påverke eigen arbeidskvardag! Ynskjer du å bidra til å vidareutvikle Ål kulturhus som eit av landets leiande kulturhus? Då vil me høyre frå deg!
Stillinga som kundeservice- og økonomimedarbeidar er ein 100% fast stilling. Som vår nye medarbeidar rapporterer du til kulturhusleiaren. Arbeidstida er stort sett på dagtid, men ein må rekne med noko kvelds- og helgearbeid i tilknyting til arrangementsavvikling. Me ynskjer snarleg tiltreding.
Arbeidsoppgåver vil mellom anna vere:
- Halde oversikt over besøkjande i kulturhuset.
- Booking av møterom og noko ansvar for arrangement.
- Svare på henvendelser til kulturhuset på epost og telefon.
- Ansvar for skranken, med kiosk og billetsal, samt kassehandsaming.
- Sal av kunst frå Galleri Syningen.
- Regnskapsføring, rapportering og fakturering.
- Årsoppgjør på enkelte prosjekt.
- Tilrettelegging av skolebesøk og noko omvisingar i Nesch-museet.
- Systemansvar for ulike digitale system.
Ynskjelege kvalifikasjonar og eigenskapar:
- Gjerne høgare utdanning innan eit relevant fagområdet. Relevant erfaring kan kompensera for utdanningskravet.
- Ein solid system- og prosessforståing – må kunne danne seg ein forståing for kulturhuset som ein heilheit.
- Må kunne beherske norsk og engelsk – munnleg og skriftleg. Ål kommune nyttar nynorsk som administrasjonsspråk.
- Må ha gode datakunnskapar og ferdigheitar.
- Ynskjeleg med erfaring innan digitale verktøy som Visma og DX, men grundig opplæring vil bli gitt.
Me ser etter ein person som:
- Er ein god relasjonsbyggjar.
- Bidreg positivt og konstruktivt i samarbeid, både internt i organisasjonen og med eksterne samarbeidspartnarar.
- Er serviceinnstilt og positiv.
- Meistrar ein hektisk kvardag med høgt arbeidstempo.
- Trivast med å hjelpe kundar og verdset gode kundeopplevingar.
- Evnar til effektiv kommunikasjon og har gode samarbeidsevna.
- Er ein person med god struktur som likar orden og system.
- Har overblikk og evne til å sjå omfanget av arbeidsdagen.
- Jobbar effektivt og målretta for å nå dagens mål.
- Ynskjer å bidra til vidareutvikling, er fleksibel, nysgjerrig og nytenkjande
Det vil bli lagt stor vekt på personlege eigenskapar.
Me tilbyr:
- Ein unik jobbmoglegheit i ei sterk kulturkommune.
- Ein fagleg interessant moglegheit til å fylle ei nøkkelrolle på Ål kulturhus.
- Eit entusiastisk fagmiljø, med leiande ekspertise på fleire spanande felt innan kunst og kultur.
- Gode stønadsordningar og moglegheiter for personleg vekst i Ål Kommune gjennom kurs og vidareutdanning.
- Gunstige lokale tillegg for kompetanse og ansiennitet.
- Gode pensjons- og forsikringsordningar regulert av Hovedtariffavtala.
Send søknad:
- Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
- Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.
- Intervju vil skje løpande gjennom søknadsprosessen.
Velkomen som søkjar!
Link til søknadsskjema: Søk her