SpareBank 1 Hallingdal Valdres er regionens ledende finanskonsern som tilbyr bank-, forsikring-, regnskap-, rådgivning- og eiendomsmeglertjenester. For oss er det viktig at våre næringslivskunder opplever å få en god leveranse på gode betalingsløsninger og ved kundeopprettelse.
For å forsterke og forbedre disse leveransene søker vi nå en Bedriftsrådgiver Betaling som trives i grensesnittet mellom mennesker, teknologi og økonomi.

BEDRIFTSRÅDGIVER BETALING
Hallingdal eller Valdres

Du vil bli en del av et engasjert team som sammen jobber for å lage gode kundeopplevelser, og som i samarbeid med resten av konsernet SpareBank 1 Hallingdal Valdres bidrar til å skape sunn næringsutvikling i regionen vår. Sammen skal vi skape framtidens finanshus, og levere kundeopplevelser som gjør oss til næringslivets naturlige valg av forretningstjenester.  

Som Bedriftsrådgiver Betaling blir du en del av den nyetablerte avdelingen Kunde- og kompetansesenter Næring. Du vil jobbe særlig tett med de andre som – sammen med deg – har hovedansvar for våre næringslivskunder innen betaling og kundeopprettelse. Du vil også ha et tett samarbeid med andre spesialister innen fagområdene betaling, forsikring, sparing, finansiering og regnskap. Avdelingens hovedfokus er å være et kompetansesenter for hele konsernet i tillegg til at vi jobber målrettet mot definerte mål innen alle fagområdene.

Du må ha et ønske om å være en viktig ressurs for våre kunder, og samtidig trigges av å være en del av en kompetansearbeidsplass der læring og utvikling står i fokus. I rollen vil du få ansvar for egen kundeportefølje eller medansvar for teamets kundeportefølje, og en del av jobben vil være å kartlegge muligheter for utvikling hos våre kunder.

Du blir en del av et engasjert lag, med faglig dyktighet og høye ambisjoner. Vi ser etter personer som vil lykkes sammen med andre, gjennom å både arbeide godt selvstendig, men også bidra til at vi skal lykkes sammen som team.

Vi vil gjerne høre fra deg om du ønsker å bli med oss på laget!  

Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være:

  • Besvare inngående henvendelser fra næringslivskunder på telefon, Chat og E-post
  • Kartlegge og gi råd om valg av betalingsløsninger, samt avdekke behov for andre aktuelle tjenester (Regnskap, Forsikring, Sparing, Pensjon, Finansiering og Eiendomsmegling)
  • Gjennomføre jevnlige kundegjennomganger av definerte kunder
  • Proaktivt og utadrettet i kontakt med definerte kundesegment, og oppfølging av hendelsesbaserte aktiviteter
  • Opprette aktuelle avtaler og foreta endringer på kundene
  • Bistå med å holde rutiner oppdatert når det kommer endringer
  • Være en ressurs internt i konsernet på betalingsområdet
  • Samarbeide tett med andre rådgivere som jobber mot næringslivskundene våre          
  • Være med å videreutvikle kundesenter næring i tråd med konsernets strategi
  • På sikt kan det også være aktuelt at du får teamlederrollen for enkelte næringslivskunder

Essensen i stillingen:

  • Salg, rådgivning og kundekontakt
  • Proaktivt kontakte nye og eksisterende kunder
  • Fokus på at ethvert kundemøte skal bli en unik opplevelse for kunden
  • Utviklingsorientert og raskt bruker av nye prosesser og løsninger
  • Veilede kunden til bruk av selvbetjente løsninger
  • Være tilstede og engasjert i fora der kundene er
  • Faglig dyktighet. Tar aktivt ansvar for egen kompetanse.
  • Godt og nært samarbeid med konsernets øvrige virksomhetsområder

Ønsket kvalifikasjoner og personlige egenskaper

  • Relevant høyere utdanning eller tilstrekkelig realkompetanse. Salgserfaring er en fordel.
  • Relevant fagkompetanse. En fordel med god basiskunnskap om bankens betalingsløsninger samt selvbetjente løsninger.
  • Inneha – eller ha ønske, vilje og evne til å opparbeide seg – fagkunnskap på spesialistnivå innen Betaling Næring
  • Motiveres av salg og gode kundeopplevelser
  • Selvstendig, strukturert og analytisk
  • Initiativrik, utadvendt og løsningsorientert
  • God kommunikasjons- og formidlingsevne

Vi oppfordrer deg til å søke hvis dette høres interessant ut, også om du ikke fyller alle kravene!

Hvorfor jobbe hos oss?

Arbeidsgiver:         SpareBank 1 Hallingdal Valdres – org.nr. 937 889 631
Type stilling:          Fast stilling – 100 %
Arbeidssted:          Hallingdal eller Valdres. Kontorsted etter avtale. 
Rapporter til:         Leder Kunde- og Kompetansesenter Næring
Tiltredelse:            Etter nærmere avtale

Vær vennlig å legg ved CV, vitnemål, karakterutskrifter og attester i søknaden.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

Søknad

 

Om stillingen

 

Om arbeidsgiver
Søk på stilling

Søk på denne stillingen

For å søke på stillingen klikk på lenken candidate.hr-manager.net.

Logg inn

Registrer profil

Glemt passord