Vi søker en engasjert, markedsorientert og relasjonsbyggende daglig leder som vil lede utviklingen av reiselivsatsingen og næringslivet på Geilo. VISIT GEILO leter etter en person som vil være med å styrke Geilo som et attraktivt reisemål året rundt. Vi er på god vei, men vekstpotensialet er stort, og kanskje det er akkurat du som skal løfte destinasjonen til nye høyder?

En relasjonsbyggende leder som ser helhet og muligheter.

VISIT GEILO fungerer som bindeledd mellom kommune, bedrifter og besøkende. Som daglig leder blir du sentral i nettverksbygging mellom alle involverte parter. Du har en utpreget evne til å skape gode relasjoner med alle type mennesker, og vil like å representere Geilo på bransjeorienterte samlinger lokalt, nasjonalt og internasjonalt.
Du liker å utforske muligheter, evner å legge en god strategi og gjennomfører planene. Du er generelt positiv og løsningsorientert, og er en type som får ting til å skje sammen med andre.

Hos oss får du:

  • En utfordrende og sentral rolle i videreutviklingen av VISIT GEILO.
  • En hverdag preget av variasjon og mange hyggelige samarbeidspartnere.
  • Et profesjonelt team å spille ball med.
  • Stort spillerom og muligheter til å påvirke.
  • Engasjerte medlemsbedrifter.
  • Spennende møteplasser med andre i bransjen både lokalt, nasjonalt og internasjonalt.
  • Et støttende styre som virkelig vil at du skal lykkes.
  • Lønn og godtgjørelse etter avtale.
  • Fleksibel arbeidstid og samhandlingsform – jobben blir en del av din identitet.

Arbeidsoppgaver

  • Iverksette tiltak og prosjekter i henhold til overordnet strategi.
  • Salg og markedsføring i samarbeid med Geilo Booking og eksterne leverandører.
  • Følge opp medlemmer og skape merverdi gjennom fellesskapet.
  • Ivareta vertskapsrollen og kunne fremtre som vårt ansikt utad.
  • Videreutvikling av forretningsmodell og langsiktig strategi.
  • Samarbeide med interessenter i offentlig og privat virksomhet, kommune, fylke, leverandører og samarbeidspartnere i inn- og utland.
  • Drift og økonomisk oppfølging av selskapet, samt rapportering til styret.

Kvalifikasjoner

  • Du har gjerne høyere utdannelse innen reiseliv, økonomi eller ledelse.
  • Du er god til å lede, organisere og gjennomføre.
  • Du har gjerne bakgrunn fra reiseliv.
  • Erfaring med økonomistyring og prosjektledelse.
  • Du har kommersiell teft og god markedforståelse.
  • Annen erfaring med forretningsutvikling, entreprenørskap eller start-ups vil telle positivt.
  • Du har generell god it-kompetanse.
  • Du har god fremstillingsevne muntlig og skriftlig på norsk og engelsk.

Syns du denne stillingen virker spennende og noe for deg, ta kontakt med Skagerak Consulting AS ved Linda Brusletto, 41676428.

Skagerak Consulting AS er et unikt, tverrfaglig rådgivningsmiljø. Vi jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner for å skape varige forbedringer og verdier i offentlige og private virksomheter. Vårt arbeid er basert på en kombinasjon av dokumentert metodikk, praktisk erfaring og en god porsjon sunn fornuft. Les mer om Skagerak Consulting AS her: www.skc.no

For å unngå bedrageriforsøk vil vi presisere at vi aldri ber om BankID-informasjon i søknadsprosessen.

Søknad

 

Om stillingen

 

Om arbeidsgiver
Søk på stilling

Søk på denne stillingen

For å søke på stillingen klikk på lenken apply.recman.no.

Logg inn

Registrer profil

Glemt passord