Medarbeider kundesenter

 

Vi søker en person som ønsker en utfordrende, lærerik og sosial arbeidshverdag i et pulserende og hektisk miljø. Med høy grad av serviceinnstilling setter du kunden i fokus, og med påskrudd og effektiv innstilling tilbyr du våre kunder best mulig service.

 

Arbeidsoppgaver

·        Betjene inngående telefoner og e-poster

·        Ordrebehandling

·        Fakturahenvendelser

·        Feilhenvendelser

·        Reklamasjoner

·        Kundeportal / kundesystemhåndtering

·        Støtte til avdelingskolleger

 

Ønskede kvalifikasjoner

·        Relevant praktisk erfaring fra kundebehandling og telefon- og e-postbesvarelse

·        Erfaring i bruk av kundebehandlingssystemer

·        Data- og systemkunnskap

·        Norsk er arbeidsspråk, som må beherskes godt både muntlig og skriftlig

 

Personlige egenskaper

·        Effektivt og organisert

·        Evne til å få jobben gjort, også under press

·        Strukturert, ryddig og løsningsorientert

 

Innholdet i stillingen vil være dynamisk og vil kunne endres i takt med de mål og behov bedriften har.

 

Vi tilbyr en 100% fast ansettelse hos Hallingdal Kraftnett i en spennende og utviklende stilling med utfordrende oppgaver. Konkurransedyktig lønn og gode pensjons- og forsikringsordninger.

Arbeidssted: Geilo

Oppstart: Snarest

 

For mer informasjon om selskapet se www.hallingdal-kraftnett.no

For spørsmål om stillingen kontakt CFO/Økonomisjef Kurt Andersen, 98052961, kurt.andersen@vidju.no

Søknadsbrev og CV sendes til personalkonsulent Britt Olviken: britt.olviken@hallingdal-kraftnett.no

 

Søknad

 

Om stillingen

 

Søk på stilling

Søk på denne stillingen

For å søke på stillingen send en e-post til oystein.velure@hallingdal-kraftnett.no

Logg inn

Registrer profil

Glemt passord